براي لاغر شدن این غذاها را بخوريد
سهیلا
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 2:35 بعد از ظهر ::  نويسنده : سهیلا

براي لاغر شدن این غذا بخوريد
 

اگر در نقطه ايي از بدنتان با توده ي چربي ها مواجه ايد، براي حذف آنها و رسيدن به اندام دلخواه خود بايد متابوليسم بدنتان را تحريک کنيد. بدين منظور برخي از مواد معدني و ويتامين ها بخصوص روي و ويتامين C بسيار مؤثر عمل مي کنند. ويتامين C و روي آنزيم هايي را فعال مي کنند که به سوزاندن و از بين بردن چربي ها ياري مي رسانند. همچنين توجه داشته باشيد که بايد به ميزان کافي پتاسيم جذب کنيد. اين ماده ي معدني باعث تحريک متابوليسم در داخل سلولها مي شود. پس براي اينکه دوباره بتوانيد لباسهاي سايز کوچکتان را بپوشيد غذا بخوريد!
1. پتاسيممواد غذايي سرشار از پتاسيم از قبيل سيب زميني، هويچ، قارچ، پياز و زرد آلو ميل کنيد. 2.مايعاتبدن انسان براي دفع سموم نياز به روزانه 2 ليتر مايعات دارد. به اين منظور نوشيدني هاي ايده آلي مثل آب معدني و آب ميوه و سبزيجات را فرموش نکنيد.3. منيزيممنيزيم در ميوه هاي خشک از قبيل گردو، فندق و .... وجود دارد. ميوه هاي خشک در سوزاندن چربي ها در سطح سلولها نقش موثري ايفا مي کنند.4. فيبرهامصرف مواد غذايي سرشار از فيبر بويژه سبزيجات تازه و غلات غني شده را افزايش دهيد! فيبرها عملکرد روده ها را تحريک و حذف چربي ها را تضمين مي کنند.مواد غذايي سرشار از فيبر عبارتند از: نان کامل، سيب، گريپ فروت، انگور فرنگي، کنگر، بروکلي، آنديو(کاسني فرنگي)، لوبيا سبز، خيار، سيب زميني، انگور قرمز، فلفل، چغندر، کرفس، گوجه فرنگي، مارچوبه و کلم چيني.5. بپرهيزيدبرخي از مواد غذايي مانع از زهکشي بافت ها و حذف چربي ها مي شوند از قبيل:• محصولاتي که با آرد سفيد تهيه مي شوند مثل نان و انواع کيک ها• قند و مواد غذايي شيرين و نوشيدني هاي شيرين• مواد غذايي چرب، گوشت خوک، انواع پنير ها، شيريني جات، بيسکويت، بستني• سيب زميني سرخ کرده، چيپس، انواع لازانيا و ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به نام خدا اینجانب سهیلا عبدالهی مدرکم لیسانس هستش این وبلاگ را در ارتباط با راز و نیاز با خدا و درددل و اطلاعات علمی ایجاد کردم امیدوارم مورد پسند دوستان واقع شود.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سهیلا و آدرس mssoheilams.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 3370
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

كد آهنگ

كد موسيقی